måndag 29 september 2008

Rättelse!

I mitt förra inlägg skrev jag att mina töser, som flyttat hemifrån, inte var någon smakråd att ha. Menar givetvis inte att dom ingen smak har. Dom har jätte bra smak bägge två. Bägge två är väldigt duktiga på inredning. Jag menar bara att dom bor långt från oss och när dom äntligen kommer hem så finns det annat och prata om än min scrapbooking. Jag har även varit jätte dålig på att visa mina alster. Jag har haft lite dåligt självförtroende och har inte visat mina LOn för någon. Men nu har jag kommit över den känslan och har ju tillochmed skapar en blogg.
Finns det förresten någon oskriven blogg regel som säger att man bara får skriva en gång om dagen så struntar jag i det. Än så länge är det nyhetens behag och jag tycker att det är skit kul att blogga.

Inga kommentarer: