söndag 19 december 2010

Mer julkort!!

Hej gott folk. Hoppas att allt är bra med er. Här är det jättebra. Mycket jobb nu men så har det varit var jul nu i många år så det är man van vid.
Har hittat en balans mellan jobb och fritid och har pysslat lite som avkoppling. Här visar jag en del av årets julkort
Vet ni? Jag har även för en gångs skull bakat lite. Blev både lussekatter och kolakakor. Mumsigt kan ni tro!
Vill även tacka för era julkort jag fått. Ska fota dom så fort jag har tid och visa dom här. Fantastiskt vackra är dom! Tittar in en dag hos er och tackar snart.
Nu ska vi äta en god söndags/4:de advents middag. Ha det gott!
Kram



9 kommentarer:

Pernol sa...

Åh så många och fina julkort du har skapat!

Ha en fortsatt mysig 4:e advent!
kramis Pernilla

Tinas pysselblogg sa...

jättesnygga:)

Åsa sa...

Vilka fina julkort med gammaldagskänsla du har gjort. Hoppas att julkortet till dig kommit fram... det ska vara ett på väg till dig annars i alla fall.
Ha en riktig mysig helg... nästa jul är du mormor! :)
Massor med jul-kramar
Busan

Lena B E sa...

Åååh så jättefina julkort du har gjort!! :)
De två i inlägget här under gillade jag mycket, dom är lite annorlunda mot vad man är van att se och dom var väldigt kreativa och fina, det var två riktigt bra ideer!! :)
Ha en underbar julhelg vännen.
Jag vill önska dig en riktigt GOD JUL och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!
Massor med julkramar från Lena

Pernol sa...

Jag vill önska dig en riktigt God Jul!
kramis Pernilla

Anonym sa...

Jättesnygga julkort du gjort, duktig du är!
Vill önska dig en riktigt God Jul!
Kramis Susanne

Camillas Kreativa sa...

God fortsättning efter julen ,hoppas den varit bra.
Kramar Camilla

Åsa sa...

Hej och god fortsättning!
Vill bara önska dig en mysig nyårsafton och ett
GOTT NYTT ÅR!!!
Massor med nyårs-kramar
Busan

Åsa sa...

God fortsättning på dig!
Hoppas att du har det så bra du bara kan och får en trevlig helg med någon mysig pysselstund!
Massor med kramar
Busan