söndag 13 december 2009

Ego-album, Lucia och barnkalas.

Måste visa er mitt långt ifrån färdiga EGO-projekt som jag pysslat på i månader för att jag inte verken haft inspiration eller tid att göra färdigt. Har haft en ledig dag idag och tänkte att om jag tittar lite på YouTube så hittar jag kanske lite inspiration och det gjorde jag. Gör albummet utan foto nu men ska givetvis sätta in bilder i det senare. Ville göra ett album där det "hände mycket" med en massa tags som man kan ta ut och titta på och där jag kan skriva om mig själv och vad jag tänker på. Kanske kul för min dotter att ha det sen när jag inte finns längre för jag är en person som hatar att vara i mittpunkten och avskyr att vara med på bilder därför finns mycket lite bilder på mig som vuxen och det ät kanske inte så roligt för Sara (dottern)
Här kommer lite bilder på dom första sidorna. Som sagt jag är knappt halvfärdig med dekorationer och dylikt men kunnde inte vänta att visa albumet för er. Är så glad att jag hittat inspirationen igen.








Sen vill jag önska alla en trevlig Lucia. Själv har jag inte sett en enda Lucia idag och det blir nog ingen heller.
Ska på barnkalas i kväll men det är hos en pojke som definitivt inte vill vara Lucia.
Kram på er alla!!!

Inga kommentarer: