fredag 25 december 2009

God forsättning alla!

Jag har haft en mysig och trevlig julafton. Den bästa på länge!
Måste visa er några julkort som jag fått av goda och gulliga vänner här på nätet. Själv har jag bara haft tid att göra några stycken kort som jag lade i en korg i affären och sålde utan en tanke på att jag själv skulle skicka iväg några. Tyvärr fick jag bara iväg några stycken.


Första korten fick jag av Camilla.

Andra korten är från Lena BE

Tredje korten från Pernol
Fjärde kortet kom från Sussie

Tack snälla ni för att ni tänkte på mig. Jag blev så glad och rörd när jag fick dom så ni annar inte. TACK TACK.
Nu ska jag mysa med min man med räkmackor och julmust, mmmmmmmmmm gott.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen!
Jätefina julkort du fått!

Vill önska dig en God fortsättning på julen och ett riktigt GOTT NYTT ÅR!

Varma julkramar från Susanne

Lena B E sa...

God Jul och god fortsättning vännen! Åh så många fina julkort du fått!! Hoppas julen varit bra och att du fått njuta i lugn och ro?! Här är allt bara bra förrutom värken förstås, mycket julmat och godis har det blivit så nu rullar jag fram snart. *skrattar* Men gott är det eller hur?
Ha det så bra vännen! Kramar från Lena

Pernol sa...

Ååå så fina julkort du fått!

Jag vill önska dig en God Fortsättning på det gamla året och ett Gott Nytt år!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Busan sa...

Hej och god fortsättning!!!
Så vackra julkort du har fått!!! Hoppas du får det lugnare på jobbet nu snart efter jul.. förstår det varit massor hos dig men är så glad du fått en bättre jul än på länge som belöning i alla fall. Här har med varit bra men önskar jag hunnit göra julkort till alla och är så ledsen jag inte hann med men ja, jag hoppas jag är bättre nästa år och kan börja tidigare då.
Ha det så gott du bara kan och hoppas du får en mysig pysselstund snart!!!
Varma vinter-kramar
Busan