lördag 5 december 2009

Lite frånvarande!

Ja, jag vet att jag har varit en dålig bloggare och blogbesökare ett tag! Jag har väldigt mycket annat att göra nu och har haft så jag har nästan aldrig tid att vara här. Jag är på Facebook en del och ni som är mina vänner där kanske har märkt att jag lever iallafall. Jag lovar att skärpa mig men det får bli efter nyår för nu har vi helvetets månaden på jobb. Missförstå mig inte jag älskar mitt jobb men vi har ju så mycket att göra nu alla ska handla leksaker och julgranar. Sen är det raketerna som ska säljas. Så innann nyår så finns jag i bakgrunden ett tag.

Visar en bild på ett kort som jag gjort för ett tag sedan. Hoppas att ni inte sett dety innan

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Oh så fint kort vännen! Jättesött med rådjuret!! :) Det brukar vara en rolig men jobbig tid nu i december när alla ska handla julklappar osv. i affärerna. Jag har också jobbat i butik som ung, så jag minns hur det var. Ha det så bra! Kramar från Lena

Pernol sa...

Ååå vilket sött kort!!! :) Jag förstår att du är frånvarande från bloggen nu du som jobbar i affär. Det måste vara en väldig stress nu innan jul!

Ha det gott!
kramelikram Pernilla

Lene sa...

Hej Karina. ja det är ju tyvärr så vid denna tid av året. men det kommer ett nytt år och då kanske vi får se mer av dig!
Kram lene