söndag 10 januari 2010


Hej vänner. Hoppas att ni har haft en trevlig helg. Jag har haft det iallafall. Jobbade i Lördags till 14.00 sen har jag hållt helg och bara njutit av tillvaron och av att umgås med min man. Jag visar här en LO som jag gjorde färdig nu i kväll. Den är ett bidrag till svensk scrapbookings Januari skiss utmaning. Papperna är från Making memories och dom har legat här hemma ett tag nu. Tycker att dom passar finfint till min vinter LO. Nu ska jag lägga mig och lyssna på min ljudbok. Hoppas att ni får en bra vecka.
Kramar

5 kommentarer:

Lilla Pyssel Inger sa...

Jättefin LO fina färger som du har använt dig utav:) Lycka till med Januari skiss utmaning:) Önskar dig en riktig trevlig måndag och vecka, kramis från lilla Inger:)

Lena B E sa...

Hej vännen! Tusen tack för den jättefina presenten som kom i lådan idag!! Ååååå så fint och gulligt det är!! :D Så himla sött med ugglan, jättefint papper du har använt också. :)
Jättefin Lo du har gjort med härliga foton och i härliga färger. Håller med Inger i allt hon säger, lycka till i utmaningen!! Ha det så bra.
Massor med kramar från Lena

Pernol sa...

Jättefin LO!!! Snygga färger också! I lööööv it!

Lycka till i skissutmaningen!

Ha en trevlig vecka!
kramis Pernilla

Lene sa...

Jättesnygg Lo!
Kram lene

Lisan sa...

Vill önska dig lycka till med din LO. Den var jätte fin.
Hoppas att allt är bra med dig och att du får ett bra pysselår 2010.
Kramis från Lisan