torsdag 15 oktober 2009

Hej mina vänner. Äntligen verkar mitt liv ha kommit på rätt köl igen.
Har på kvällarna pysslat en hel del. Jag har infört handlingsförbud på scrappsaker för att nu har jag så mycket saker här så jag kommer snart inte in i rummet. Måste använda det jag har och inte köpa mer och lägga på hög. Kanske, kanske kan jag köpa lite mer julpapper för det har jaq inte tillräckligt av. Jag ska göra alla mina egna julkort + 7 st till min chef+ några till skolådan som är till salu.
Mitt i allt detta så pratade jag med systern på Facebook. Vi inte ger varandra julklappar men hon tyckte att hon skulle få ett mini album. Jag har snott hennes foto på barnen från Facebook. Så nu måste jag göra det till henne. Fick första sidan klar ikväll. Titeln blir "malles angels".
Bjuder på ett par alster som jag gjort i veckan.
Ha en trevlig helg.



Inga kommentarer: