onsdag 7 oktober 2009

Swap som slutar och en Slice som nästan slutade.

Hej mina vänner! Hoppas att allt är bra med er. Här har livet börjat leka igen. Jag lovar att jag tittar in till er nu när jag har mer tid. Vad skulle jag göra utan er?
Satt nu i kväll och skulle skära ut lite med Slicen men det ville inte som jag. Den hakade upp sig hela tiden. Men jag är klok av mig och satte den på laddning och vips så funkade den igen. Jag skar ut lite snirklar som jag ska ha på receptkorten.
Jag försöker göra mina så fina jag kan. Sen blir det inte mer swap på ett tag
I helgen låste jag in mig i mitt pyssel rum och hittade en massa tävlingar. Det var ju world card day (tror att det heter så) och så vann jag helt otippad. '
Vill så gärna visa detta kort och en jultag. bägge två var med i tävlingar
Här kommer dom:






5 kommentarer:

Anonym sa...

Stort Grattis till vinsten! Var det med nåt av dessa du vann? Jag vann också en tävling, sååå kul!!! Min första stora vinst! :-)
Förra veckan råkade jag ut för samma sak med min Slice och kom också på att den nog behövde lite mer energi, sen så funkade den som den skulle igen.
Ha det gott!
Kramis Susanne

Lena B E sa...

Wow så superfina kort och tag!! Inte konstigt att du vann med dom. Stort GRATTIS till vinsten vännen!! Ha det så bra.
Kramar från Lena

Lilla Pyssel Inger sa...

Gillar kortet och tagen massor KANON FINT:) Jättestort GRATTIS till dig vad kul är glad för din skuld:) Ha en toppen dag och helg, kramis från lilla pyssel Inger:)

Lene sa...

Jättefina alster Karina och grattis till vinsten! Kul!!!!
Ja det är konstigt med elektriska maskiner, de vill ha föda också!
ha en trevlig helg min vän!
Kram lene

Pernol sa...

STORT grattis till vinsten!!! Väldigt fina alster du har skapat!

Det är synd att så många vill sluta med swapen. Men vi är 3 st trogna som tappert kämpar vidare.

Ha det gott!
Ha en skön söndag!
kjaaaaam Pernilla