måndag 29 mars 2010

Blommor och ett enda påskkort!

Hoppas att ni har haft en trevlig helg alla! Själv har jag haft en fantastisk helg med en hel del pyssel. Fick en beställning på 25 stycken inbjudningskort till en studentskiva. Jag blev jätte glad och satte genast igång att göra dom. Jag gjorde dom väldigt detaljerade med mycket småsaker som skulle klippas ut och klistras. Efter att ha gjort 10 stycken så insåg jag att det inte var så roligt som jag trodde, men det är bara att kämpa på för jag har bara en vecka på mig på Söndag hämtas dom.
Tog en liten paus från inbjudningskorten och gjorde en LO istället.

Bilderna är tagna med min nya kamera och dom föreställer ett par av blommorna som var i buketten jag fick av dottern Sofie när jag fyllde 40år. Dom var så vackra och jag ville inte glömma hur fina dom var så jag förevigade dom.

Fjärilarna är stansade med cuttlebugen som jag är så dålig på att använda. Måste skärpa mig.

Sen blev det ett påskkort också. Det enda jag ska göra i år. Ja kanske ska jag göra ett till litet som man kan hänga i en bukett blommor, vi får se!
BÅDE KORTET OCH LO:n SKA VARA MED I LENA´S UTMANING. Hennes utmaning går ut på att man ska använda minst en fjäril på ett valfritt alster. Dessa är minatvå bidrag.
Ha en bra vecka!
Kram

3 kommentarer:

Lena sa...

Hej Karina!
tack så jättenmycket för dina vackra bidrag till min utmaning. Så roligt att du ville vara med. Jag har fått dina bidrag i bloggen nu, det gick bra. Kram Lena

Karina Beck sa...

Flot blomsterlayout og kort.

Lena B E sa...

Åh så fina bidrag du gjort till Lenas utmaning. :)
Jag vill önska dig en riktigt Glad Påsk.
Kramar från Lena