söndag 21 mars 2010

Hej vänner!!

Har ingen bild att visa idag. Håller på med ett par projekt som jag tyvärr inte kan visa föränn personerna i frågan har fått dom. Jag är så sugen på att visa dom men men det går ju inte.
Annars har helgen varit helt underbar. I Lördags så åkte vi och hjälptes åt att storhandla och hade faktiskt riktigt roligt på köpet. Idag har vi hjälps åt att städa också det helt underbart. Jag har haft tur och träffa denna underbara människa som jag gifte mig med. Älskar dig Ove!!!
Ha en trevlig kväll alla!!
Kram Karina

1 kommentar:

Camillas Kreativa sa...

Vilka fina bilder du får med din nya tjusiga kamera... coh jag är inte ett dugg avunssjuk... (harkel... fniss) Jag är inte ett dugg kompis med min digitalkamera, skärpan blir så dålig. Och den skulle vara vassare än min gamla kodak, HA.. det är ju bara skit..Skulle oxå vilja ha en systemkamera men de är ju inte billiga precis... Härligt med en massa vårtecken som kommer nu! Tjusig frontbild på dig, ser mkt proffsigt ut!
Ha det gott
Kramar
Camilla