måndag 15 mars 2010

Ett album hus och en bild på mig själv och en av mina älsklingar!

Hej vänner! Jag lever! Har jobbat en del nu men nu ska det snart vara lugnt igen.
Jag har varit en av dom som gnällt på tidningen "scrapbooking mm" Men nu har jag i dom två senaste numerna hittat inspiration så det både räcker och blir över. I förra nr så var det en tjej som gjort ett tag album som handlade om ord. Ett inspirations album. Jag liftade idéen direkt men den visar jag inte foran mottagaren har fått det. I detta senaste nr finns det en beskrivning på ett HUS ALBUM och det håller jag på att göra. Det är långt ifrån färdigt men jag var tvungen att visa er iallafall. Lovar givetvis att visa det när det är helt färdigt. Testa gärna att göra ett det är riktigt roligt att göra och få fantasin och flöda.



Sen lekte jag lite med min nya älskling min Canon. Tog ett sådant där foto som alla tar och sätter som profilbild. Men jag skiter i att alla har det så för jag vill också ha det så ;O)

I övrigt har jag haft en ledig Måndag som alltid. Och den spenderade jag med att röja i mitt pysselrum. Nu verkligen trivs man här inne. I morgon kväll ska jag sortera och försöka organisera mina scrapsaker. Vi får se hur det blir. Har iallafall satt handlings förbud ett halvår nu. Har saker som jag inte ens har öppnat än.
Vet ni vad!!!?? Fick en paper pad av min dotter och svärson igår med en massa riktigt snygga och vackra papper i. TUSEN TACK MINA SMÅ ÄLSKLINGAR. NI ÄR BÄST!!!
Nu kallar bingen! Och gud nåde den som ringer och väcker mig imorgon. JAG SKA SOVA LÄNGE OCH SLIPPA VAKNA AV VÄCKARKLOCKANS HEMSKA SIGNAL!!!

4 kommentarer:

Karina Beck sa...

Hej Karina.
Mit kamera er et billigt sony cybershot 7.2 megapixel lommekamera. Jeg fotograferer med makro på. Godt, at du synes at mine billeder er skarpe, for jeg er selv meget utilfreds..
Jeg redigerer i Picasa3.

Pernol sa...

hej Karina!

Kul att se ett livstecken från dig! Men i och för sig ser jag ju vad du har för dig på Facebook.

Snyggt hus och snyggt foto!

kramis Pernilla

Lena B E sa...

Åh så fint hus du har "byggt"!! ;) Ska verkligen bli intressant att se det när det är färdigt, jättekul!! Snyggt foto på dig och kameran. Kul att det har börjat hända lite här i bloggen också, det var ju varit så tyst från dig länge så det är riktigt roligt att du börjar pyssla igen!! :D
Ha det så bra vännen.
Kramar från Lena

Busan sa...

Jätte-läcker bild och spelar väll ingen roll andra gör så - du ska ju göra som du vill och det är ju jätte-läckert!!! :) Huset är så sött och blev så sugen att göra ett själv... så när orken räcker och tiden så måste jag nog prova göra ett... är en sån optimist fortfarande fast jag sällan hinner en bråkdel av allt jag vill ... hi hi.. ;)
Ja, massor med kramar igen till dig!!!
Busan