måndag 12 juli 2010

Datahaveri!

Igår kväll så åskade det så in i h***te här i skåne. Min dator lade av totalt. Helt död! Nu är datorn inlämnad på lagning och jag fick en lånedator med mig hem. Nu är det så att jag nog inte får igång mitt Internet på lånedatorn. Vi får se jag försöker men jag kan knappt koncentrera mig i värmen. Jag kommer att logga in på nätet från min mbl då och då fast då blir det mest facebook. Nu lånar jag grannens dator för att skriva detta inlägg. Tänkte att kanske det är någon som saknar mig ;O)
Jag kan heller inte lägga in några bilder på den fina present jag fick av Lene BE häromdagen. Jag lovar att ni ska få se det när jag fått ordning på det tekniska. Tack än en gång Lena BE jag har den ståendes på mitt skrivbord och funderar på vad jag ska använda den till. Har så många ideer så jag får nog göra ett par själv.
Ha nu en trevlig vecka alla!
Kram

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Nää, fy så tråkigt vännen!! :(
Hoppas dom kan laga din dator bara.
Vi hörs när du fått den tillbaka, lycka till med allt. :)
Du får ha det så bra så länge.
Kramar från Lena

Pernol sa...

Nämen fy va trist att datorn skulle lägga av! Hoppas att de kan laga den.
Jag vill tacka så mycket för det jättefina kortet jag fick av dig! Jag postade brevet till Camilla så hon måste ha fått det för länge sen nu. Tack för frimärkena! Men det hade du inte behövt skicka med. Jag hade postat brevet i alla fall.
Hoppas du får ordning på din dator å de snaraste.

Ha det bra!
kramis Pernilla