söndag 2 november 2008

Älskar Söndagar



Idag har jag varit i pysseltagen nästan hela dagen förutom när jag hängde tvätt 4 gånger och lagade middag. Konstigt att vi har mer tvätt nu än när töserna bodde hemma. Jag tror att grannen lägger sin tvätt i vår tvättkorg. Har gjort en LO och fem kort. Jag visar två kort idag för jag gick på med glitterlimet på dom andra och jag hoppas att dom torkar innan jul.
Något är märkligt med tvn! Vi har bytt kanal leverantör och det första abonnemanget kopplade vi in på tvn här uppe. Abonnemanget gick ut i september och då försvan alla betalkanalerna och igår kom dom tillbaka. Vi har inte beställt dem igen. Först tänkte vi att dom skulle nog försvinna igen inom ett par timmar men nu 12 timmar efter så finns dom fortfarande kvar. Jag tänker inte ringa dem och berätta. Då får vi leva lite olagligt ett par dagar tills dom har kommit på deras misstag. Korten jag visar blev jag riktigt nöjd med. Inte dom mest överarbetade korten men det enkla kan också vara vakert. Synd att scannaren inte klarar av att återskapa färgerna riktigt för dom är mycket finare i verkligheten.

Inga kommentarer: