söndag 9 november 2008

Tävlingsbidrag.


Här är mitt tävlingsbidrag till Grodans månadstävling. Nu har jag skickat in ett bidrag till både LO tävlingen och kort tävlingen. Fast denna månads skiss till korttävlingen såg så lätt ut så var de allt annat än det ska ni veta. Men,men så här blev mitt bidrag. Fast det är så många duktiga scrapare med i detta forum så är det iallafall kul att ställa upp. Min man och andra nära och kära tycker ibland att jag är en aning tröttsam när jag kommer och tvingar dom och titta på sakerna jag gjort. Dom tittar och är vänliga och säger att det är fint. Fast jag tror att min man hade sagt att det var väl en fin låda du gjort om jag visade honom makaronpaketet. Därför bloggar jag mina alster här där andra med samma intresse kan se dem och ge kritik. Positiv eller negativ det spelar ingen roll. Man lär sig av vilket som.

Inga kommentarer: