söndag 9 november 2008

Tjat!!


Himla tjatande om länkning eller??? Får inte riktigt till det. Skit i det nu. Jag har gjort ett kort idag av en gåva från en tidning från england, chipboarden. Jag är en trogen läsare av den svenska tidningen "scrapbooking". Men eftersom den bara kommer ut var tredje månad så hinner man få abstinens innan nästa nummer kommer. Därför köper jag tre extra tidningar var månad som är engelska och i dom så får man alltid en present. Det är allt från stämplar, rubbons, stickers, papper ja allt du kan tänka dig. Var iväg igår och köpte två dom. Och i den ena fick man tre burkar glitter och den andra dessa chipboard bokstäver och andra jul figurer. Kortet är inte det vackraste jag gjort men jag gjorde det för att visa gåvan. Har inte haft någon bra dag så jag har inte varit så kreativ heller. Ibland blir det bara så.

Inga kommentarer: