lördag 18 oktober 2008

Bra dag!!!

Hade en bra dag på jobb. Vi jobbade alla tre idag men i vars en ände av affären Gittan har snart packat upp alla våra tomtar och vi väntar tre leveranser till med julsaker. Jag är glad att det inte är min avdelning. Jag har testat minst 600 pennor idag. Alla låg i en låda under kassan och bara hälften fungerade. Varför sparar man dåliga pennor istället för att kasta dem direkt?? Jag blir halvt hysterisk när man ska ta ett telefon besked och man får tag på den ena kassa pennan efter den andra. Satte igång med pysslandet med en gång jag kom hem. Det är väldigt beroende framkallande. Har hunnit med att göra en förvaringslåda till mina en miljon band och klä chipboard (tror att det stavas så)till ett mini album, med papper. Ledig imorgon och ska sova lääääääääänge. Lovar att jag ska fota min låda när det blir dagsljus. Jag är jätte nöjd med den. Godnatt!!!!

Inga kommentarer: