torsdag 16 oktober 2008

JUL!!! IGEN????


Nu har vi börjat packa upp julen i vår affär. Man ska ju vara ute i tid. Lite överdrivet kanske. Hoppas att jag inte blir trött på julen i förtid. har scannat in lite foton ikväll. Blir nog inte så mycket scrapat i helgen för jag måste nog umgås lite med min man och kanske hjälpa honom renovera i duchrummet. Han tror kanske att jag rymt hemifrån så mycket som jag sitter och pysslar i mitt lilla krypin. Nu ska jag gå ner och umgås lite med honom. Sofie!!! Titta inte på bilden om du vill att albumet ska vara en överraskning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hur lätt är det att låta bli att titta på fotona då! =) Du...de där öronen... kan det vara pappa Stig har fått sina fladdermusöron av? Jag ser vissa likheter! =) Sparka han i häcken med det där duschrummet..han har bara haft 10 år på sig! KRAM