lördag 4 oktober 2008

Lite kreativ!!


Jobbade till 14: 00. Körde hem och fick veta att pannan fortfarande var kass (gick sönder igår kväll) Förmodligen så är det olje pumpen och en sådan kan vi inte få föränn på Måndag. Det värsta är att man inte kan ducha.Tur att vihar världens bästa granne. När vi satte ny häck mellan våra tomter så lät vi det vara ett hål i häcken så att man slipper att gå runt om. Hon bjuder säkert på en duch eller två. Jag missade mitt Fredags bad igår pga detta. Elende elende!! Jag köpte två st engelska scraptidningar i dag. I den ene fick man en hel del jätte fina julpapper i A5 format och i den andra fick man en cd rom med en del foto redigerings program och 150 nya fronter och en massa annat skoj. Jag blev faktisk lite kreativ under eftermiddagen. Gjorde ett julkort till. Mitt mål är att jag ska göra olika unika till alla mina nära och kära. Jag får riskera att ni kanske ser dem här. Nu ska jag sova jag är skit trött. GODNATT!!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karina!
Jättefina grejor här, här kan man hitta lite inspiration!
Kram Pia

Miapuh sa...

jättefint kort :) det rådiggar jag

Lene sa...

Jisses va mycket fint du har här!
Kul att du kom med på Grodans Forum!
Hoppas du vill vara med att tävla!
Kram Lene

Anonym sa...

Tackar så mycket! Jag håller just nu på med en LO på oktober månads skissutmaning. Jag har aldrig förr jobbat utifrån en skiss. Det är jätte roligt.