fredag 17 oktober 2008

Hockey

Jag hade bestämt mig för att vara lite social i kväll. Jag har stängt in mig i min lilla scrapvärld hela veckan. Jag hade gjort potatisgratäng och tillagat en god köttbit tänt några ljus för en romantisk fredags middag. När allt var färdigt så kom min man på att det var en "viktig" hockey match på TV Vi fick äta i all hast så han han titta på andra perioden. Men det gör inget för vi kan vara romantiska imorgon kanske. Sporten är viktig för honom och scrapbooking är viktig för mig. Skönt att vi kommer överens. Hur jobbigt skulle det vara annars? Jag hade en liten spa kväll istället, varmt bad med doft olja och ansiktsmask. Nu är det hopp i säng för liten peng för jag ska jobba imorgon och tänkte köra in om tippen innan. Jag har rensat i mina köksskåp. Retade mig på att man har en mugg av den och en av den andra, udda fat och tallrikar och en massa annat sk...t som man aldrig använder. Ha en trevlig helg!!!

Inga kommentarer: