lördag 11 oktober 2008

Lördags alster


Första hel lediga helgen på länge. Jag har njutit kan ni tro. Idag har jag skrapat denna LOn. Jag har även börjat att skanna in alla mina gamla släkt foton som är så sköra att dom snart trillar sönder. Jag hade blivit jätte ledsen om det hänt. Jag håller på att göra ett album som ska handla om min släkt. Jag letade även fram min mans bilder från det han föddes tills han gjorde lumpen och flyttade hemifrån. Tänkte göra ett album till hans dotter. Ja tror att hon skulle tycka det var roligt att ha. Ja jag vet Sofie! Det skulle ju vara en överraskning men jag kan aldrig hålla mun. Nu kom svärfar. Hans TV strulade och det är ju fotboll på TV och den kan man ju inte missa.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Haha, du kan inte ens hålla en hemlighet på din egne blogg! =) Ser fram emot att se albumet! KRAM

Miapuh sa...

tjusigt :D