onsdag 8 oktober 2008

Duktig


Nu har man varit duktig igen. Fast det tycker kanske bara jag. Men det är ju huvudsaken. Igår kväll när jag var färdig med alla kvällens sysslor så såg jag fram emot att sätta mig en stund med laptopen. När jag kom in i vardagsrummet så satt min datorhatande man med den och spelade spindel harpan och det gjorde han nästan hela kvällen till och från. Vad kunde jag göra åt det? Inget. Jag var bara glad att han äntligen lärt sig öppna den och starta. Fast jag tror att han lurar mig lite, för ett par månader sedan när jag kom hem från jobb så satt han med datorn på och tittade på blocket. Ingen annan var hemma och grannen har också tummen mitt i näven när det gäller datorer så hon hade inte hjälpt honom, det är en sak som är säkert. Jag kunde bara dra slutsatsen att han själv startat den. Och det mest otroliga var att han lyckades köpa en 50 tals radiogramofon. Så jag tror att han kan mer än jag tror. Vet inte varför han låter oss tro att han inte fattar. Jaja så är det iallafall.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hhaha, jag tror han spelar dummare än han är...precis som han gör med allt annat för att slippa göra det själv! Män, du vet! haha.. Hoppas ni har det bra där hemma. KRAM