lördag 25 oktober 2008

Titta vad jag har gjort!!!!




Var på Panduro idag. Jag tycker inte att dom har så roliga scrapmaterial mer. Lite har dom ju men det finns roligare. Jag har önskat mig en sån där cuttlebug eller vad dom heter och i dag "fick" jag en. Den heter visserligen Double Do och är faktiskt köpt på Panduro. Ni kan tro att jag är glad för den och har haft kul med den hela eftermiddagen. Den har blivit min bästa vän.
Kolla in min nya kort förvaring gjord av en pizza kartong. Det har inte varit någon pizza i den. Tror att fettet hade sabbat mina kort.
Sen gjorde jag ett julkort. Fick ett par julstämplar i veckan av en vän. Ja! jag vet dom är från Panduro. Jag får nog snart ändra min inställning till dom känner jag.

1 kommentar:

Linnéa sa...

Grattis till din nya kompis! :D

Vad smart, en sån låda kanske man borde göra. Korten ligger runt om i huset och dräller just nu, inte så fiffigt :S