måndag 13 juli 2009

ATC och smart förvaring.

Idag har vädret varit scrapvänligt här i Skåne. Jag har lekt med mina akryl dabbers från Rangers. Blev detta ATC kort som jag själv gillar jätte mycket ;o)





Jag har som jag berättade i ett tidigare inlägg varit på Scraproom i Helsingborg och shoppat lite. Köpte sånna här dies (har glömt vad dom heter redan) Kollade på YouTube innan idag och hittade denna smarta förvaring av dom. Fiffigt tycker jag! Ett CD fodral med självhäftanfe magnetremsor.

Hoppas nu att ni kan sova gott! Kramar.

4 kommentarer:

Kamilla sa...

Åh vilket fint ATC :D
vad smart förvaring!!! En sådan får jag åxå göra !!
Kramiz

Pernol sa...

Ååååå vilket fint ATCkort!!!
Ha en skön sommar!

kraaaam Pernilla ♥

Lena B E sa...

Vilket jättefint ATC kort!! Konstigt att du inte kommer in på min sida, men jag har också problem ibland att komma in på andras sidor. Har hört nåt om att det kan vara webläsaren (eller nåt)som krånglar, fråga Sussie om hon vet, jag har för mej att det var hon som sa det. Kramar från Lena

Lene sa...

Hej Karina! Underbart ATC kort!
Jag ber om förlåtelse att det är så långt mellan att jag hör av mig! Jag jobbar alldeles för mycket, inte för att jag vill, utan för att vikarier inte kommer och det är svårt att få tag på folk. Men kan du tänka dig att jag är ledig i eftermiddag och den tänker jag tillbringa med mina barnbarn. Även helgen är jag ledig och då ska jag banna mig scrappa!!! Låser dören, stänger av telefonen, skråler högt till en countrylåt och bara njutar av allt fint jag handlade i Ullared!
Må så gott vännen!
kram lene