onsdag 29 juli 2009

KAOS

Idag fick jag min KAOS award av Lene Mötte brevbäraren i dörren när jag skulle till jobb så awarden fick följa med mig dit. Jag har vid varje ledigt tillfälle tittat och beundrat Lenes verk. Den är så fin!! Alla som orkade fick se den;O) ibland 2gg och till sist så satte jag den bara på kassan så att dom var tvunga att titta på den ;O)
Jag har även gjort min första KAOS till mitt första val. NU BLEV NI ALLT NYFIKNA???!!!
Jag vill ge en till alla mina vänner men jag får ju bara ge den till 3 st så dom två jag har kvar blir inte lätta att välja ut. Men det är ju lika för alla.

Gubben min var på ElGiganten och hämtade vår dator idag. Min älskade laptop;O)
Nu funkar "uppåt pilen" ;O)

2 kommentarer:

Pernol sa...

Grattis till din KAOSaward!

kjaaaaam Pernilla

Lena sa...

Grattis till KAOS awarden vill jag med säga. Den är du värd! Kram Lena