lördag 20 februari 2010

HIPP HIPP HURRA IDAG ÄR DET MIN DAG :O)

Idag fyller jag 40år. Nog dax att ändra åldern i min profil.
Har haft en jätte bra dag och lika bra kväll. Ville inte ha någon stor fest eller liknande. Så vi bjöd bara hem mina föräldrar och mina svärföräldrar och hade en mysig middag. Är så nöjd och glad för att dagen blev precis så som jag ville ha det.
I veckan som var fick jag en massa rolig post från både Busan (länkar inte för hon har en privat blog) och Lena BE
Jag blev riktigt rörd då jag inte har varit en så aktiv vän på ett tag och att dom ändån tänkte på mig. Ni är underbara alla mina vänner.


Första bilden är på kortet från Busan. Så väldigt detaljerat och genom arbetat kort.


Här en detalj bild.


Här baksidan.


Lena BE hade gjort en massa ATC kort kuvert. Helt underbart söta.


Födelsedags kortet från Lena BE. Älskar Lila och undrar om hon visste det eller var det rena lyckoträffen?


Insidan på Lena´s kort.


Detalj bild.


Fick även en underbar liten ask av Lena. Kolla in vad vacker den är.I asken låg det en liten altrad anteckningsbok. Jag tittar på den jämnt. Den är så vacker.



Detaljbild


Detaljbild.

Nu är jag riktigt trött. Ska sova läääääääääääääänge imorgon kan ni tro.
Kram på er alla. Godnatt!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Men stort GRATTIS vännen!!! Det visste jag inte, att du fyllde år och dessutom jämnt!
HIPP, HIPP, HURRA för Karina som fyller 40 idá! (lördag)

Stora Kramen från Susanne

Pernol sa...

Så snygga kort du har fått!!! visst är det kul med så fin post! Grattis än en gång!

kramis Pernilla

Lene sa...

Ja då får man gratulera och säga att vi har saknat dig på bloggen. Tror att fler än jag undrat vart du tagit vägen!
Jättefina kort du fått!
Ha en bra dag!
Kram Lene

Lena B E sa...

Så jättefint kort du fick från Busan!! :)
Hoppas det går bra att jag lånar dina bilder sen, jag glömde nämligen att fota asken och anteckningsboken innan jag skickade iväg det, klantigt va? ;) Ha ha ha. Ha det så bra vännen!
Kramar från Lena