onsdag 3 februari 2010

Vilken dag!!

Fast det började egentligen igårkväll när vi satt och åt middag. Plötsligt tuggade jag i nått hårt som visade sig vara en STOR bit av min framtand. Min kära make började gapflabba och sa att jag såg ut som Dirk Passer. När jag tittade mig i spegeln så tyckte jag själv att jag var mer lik Helle Klein. Så imorse var det bara att ringa tandläkaren och som tur var så hade dom tid till mig idag.
När jag äntligen var färdig hos tandis och såg normal ut igen så gick jag en liten runda i staden. Plötsligt fick jag se att den kamera jag önskar mig nu när jag fyller år var till kampanjpris i ett skyltfönster. Så jag kastade mig på mobilen och pratade lite kärvänligt med O och han tyckte givetvis att jag skulle köpa den om den var så billig. Har kollat runt en hel del på nätet och detta var ett jätte bra erbjudande. Så nu är jag ägare till en sådan här goding. Så jag måste ju säga att det blev en bra dag till slut. Nya framtänder och kamera på samma dag. Vad är oddset på de? Nu ska jag leka lite med kameran.

1 kommentar:

Lena B E sa...

Usch vilken otursdag men den vände sig ju och blev till en lyckodag istället! :D
Det kanske var meningen att tanden skulle gå sönder just då så du skulle se kameraerbjudandet, det blev ju en lyckträff ändå till slut eller tur i oturen som man säger, eller hur vännen?
Nu har ovädret kommit hit, fy snön fullkomligt vräker ner! :(
Ha det så bra. Kramar från Lena