söndag 7 juni 2009



Asken som skulle bli ett långtidsprojekt blev jag färdig med ikväll:)
Locket har jag målat i två Crackle paint färger, Picket fence och Vintage photo. Klädde andra halvan med ett Bazzil papper som jag hade chalkat kanterna på. Ville inte ha så mycket dekorationer på den för jag ville att man skulle se den vackra Crackle painten. Dekorerade med blommor från prima, två små fjärilar som jag fått med en beställning från Hobby och hantverk, pärlfloss, crackle accent, glossy accent och spets från mina bra-att-ha-lådor. Nu ska jag fylla den med något gott och kanske ge bort den;)

Annars har dagen varit OK. Kanon fint scrapväder. Kallt och regnigt;)
Hoppas er dag har varit bra!!!

1 kommentar:

Lena B E sa...

Oh så fin ask! Idag tittar solen äntligen fram här men det blåser och är bara 13 grader, inget bikiniväder mao. hi hi... ;) Scrappdag yes!! :D
Men först måste jag ändra storleken på mina bilder på forumet.
Kan du förklara för mej hur man gör för att lägga in bilder i rätt album i galleriet vid tävlingar.
Kramar från Lena