söndag 14 juni 2009

Maskat!!

Ja då var denna helg slut. Den har varit väldigt trevlig och jag är inte ett dugg trött fast jag jobbat också. I Fredags var vi på student fest. Mycket trevligt att fira en så duktig student. Hans betyg blev runt skickade ett par gånger under kvällen av stolta föräldrar. Förra året var jag den stolta föräldern som tvingade alla att kolla Saras betyg minst 2 gg innan dom fick ta mat och dricka;)

Igår när jag slutade så körde vi upp till Per i Svensköp (min mans arbetskamrat). Hans granne Anita (som han påstår är "bara en vän") kom också. Hon är en av dom trevligaste människor jag träffat. Inget konstlat bara naturligt. Vi hade jätte trevligt vi 4. Åt thai-mat tills vi nästan sprack. Jättegott!! Men fick tyvärr bryta upp vid midnatt för vi hade 1 1/2 timmes körning hem.
Jag håller mig gärna nykter för att slippa ligga över hos folk. Då kan man ju inte gå upp när man vill och fukost ska man tvinga i sig. Nej Borta bra men hemma bäst.

Jag har tränad på att maska. Vi får se vad det blir av det.

GODNATT

1 kommentar:

Busan sa...

Hej vännen! Ville bara säga hej och titta hur du har det. Härligt med vänner man kan vara sig själv med och vilken student-fest - låter så härligt!!! :)
Jag kämpar på med att försöka hitta vad jag orkar med så nästan all tid går till vila och träna lite lagom. Det SKA gå... Tack snälla för att du tänker på mig - tänker på dig med fast tiden inte räcker till för att höra av mig som jag önskar och ser på allt fint du gör. Men du är så duktig och jag njuter av allt fint du gör så fort tiden och orken räcker till. Kramar Busan