torsdag 18 juni 2009

TREVLIG MIDSOMMAR ALLA!!!!



Jag vill börja med att önska er alla en trevlig midsommar!!

Jag har bara åstadkommit denna LO sedan det sista jag visade. Har inte haft någon inspiration på sistonde. Har börjat att måla lite stämpelmotiv med akvareller men det är ju jätte svårt. Ser inte klokt ut!! Promarkers är fortfarande mina favoriter kan jag säga!
LOn är på min mormor. Bilden är tagen på sent 50-tal på en semester dom var på.

Ber om ursäkt att jag inte varit och hälsat på er dom senaste dagarna. Ibland är det bara så. Tittar in så fort jag får tid. Lovar!
Jag vet inte vad jag skulle gjort utan er.
Många Midsommar blommor till er.
Kramar Karina

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej vännen! Vilken fin lo du gjort, gillar nätet med lövrankan och bokstäverna!
Ibland blir det bara så att inspirationen försvinner både för datorn och scrappingen men den brukar alltid komma tillbaka förr eller senare. Åtminstone så har det varit så för mig, det går i perioder vad man har ork och lust att göra. Jag har en sån period nu där jag får tvinga mig att scrappa då det är deadline på vissa projekt och andra saker vill jag bara ha gjort. Känns inte så kul då den här hobbyn ska vara lustfylld, men jag vet att inspirationen kommer tillbaka.
Kanske du bara ska ta det lugnt i midsommar och vila och bara njuta av att bara vara. Jag ska göra det då min man ändå jobbar.
Hoppas att du får en fin och lugn midsommar med din familj!
Stora kramen till dig vännen från Susanne!

Busan sa...

Hej vännen!
Oj, vad jag gillar din LO!!! Stilren men ändå så full av liv och humor. Du har lyckats igen!!!
Undrar om du har mycket vatten till dina akvareller och om det är det som gör att du inte blir nöjd? Blir pappert för bubbligt när det torkat? Har du typ en massonit-skiva som du sätter fast ditt stämpelmotiv med maskeringstejp på innan du målar? Jag tycker det är lättare då att det inte blir bubbligt om det är det som du inte blir nöjd med... Är det något du undrar om akvarell så snälla fråga - för det kan ju vara något som jag kan hjälpa dig med. Du har ju hjälpt mig så mycket med gamsol och annat så hade bara varit kul om jag kunde hjälpa dig med något tillbaka.
Skönt du har dina pro-markers som du är så duktig med... själv har jag inte ens provat dem än... men det kommer nog så småningom.
Och inspirationen kommer tillbaka!!! Det gör den alltid!!! :)
Massor med inspirations-kramar till dig och hoppas midsommar var lyckad!!!
Busan