måndag 27 april 2009




Sitter här och njuter av min fridag. Solen skiner och det är alldeles underbart. Tur att man har en laptop så att man kan sitta ute och besöka era bloggar.
Har faktiskt gjort lite nytta idag med inte bara suttit och surfat och solat.

Igår kväll gjorde jag 2 sidor i ett album som ska handla om vår katt Signe. Hon är vårt lilla barn och ibland skäms vi för hur vi behandlar henne och pratar med henne. Vi hoppas på att ingen hör oss. Dom hade trott att vi var lite rudis i skallen.
Albumet är ett kit som jag fått i present för länge sedan. Det är köpt på Panduro vet jag. Älskar färgerna.
Ha det gott.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Wow Karina! Bägge de här layouterna gillar jag massor med underbara färger, blommor och jag älskar scallopkanterna! Väldigt svag för just scallop, tycker det är så snyggt och ger ett mjukt intryck. Tjusig kisse också! Hur gammal är hon? Förstår dig angående det där pratet man har med sina små husdjur, du är inte ensam vännen, jag gör så också med mina små vovvar! ;-) Ibland så hoppas man verkligen att ingen hör hur man bär sig åt för de små liven! :-) De betyder så mycket för oss, eller hur? :-)
Hoppas din lediga dag fortsätter med sol och värme! Här har vi mulet och småregn idag med bara 5 grader, men helgen har varit helt underbar med försommarvärme.

Kramisar till dig från Susanne!

Camilla sa...

Äh, man ska duttla med sina husdjur, vi är likadana och min mamma är ännu värre... ingen slår henne hon har till och med blivit "anklagad" för att behandla sina hundar för övermänniskor... Vad nu det innebär, det var en släkting till oss som blev sur på mamma en gång och då slängde hon ur sig det. Det roliga var att hon själv fjantade med sin katt så man faktiskt tyckte hon var pinsam, jag vet att hon matade sin katt med tunt skuren oxfile, (råa bitar)lyxigt värre ;p
Ja, så kan det vara, hoppas du får en bra vecka och så får vi hoppas att vi får fint väder till valborg, då ska jag försöka sola i massor...
Kramar
Camilla

Lena B E sa...

Vilka underbara layouter!! Härliga glada färger, fjärilar & blommor!! Åh så sötnosen i blickpunkten!! Kan inte bli bättre. :D Jag gör lika med mina katter också gullar med dom, pratar med dom & älskar dom som barn. Men ärligt... ska man behöva skämmas för att man älskar sina djur? Nää det tycker inte jag, fast visst skattar svärfar åt mej, men låt han skratta då, han ska väl också ha nåt kul. ;) Massor med kramar från Lena