fredag 8 maj 2009

4 Generationer

Visar en ny LO jag gjorde igår. Skulle visat den i gårdagens inlägg men när jag hade fotat den upptäckte jag att jag gjort fel. Jag hade satt dit en 5:a istället för en4:a. Det var bara till att pilla bort 5an försiktigt och det gick faktiskt bra. Blev inte några rivmärke i pappret. I mitten på blommorna har jag satt små metalldelar som man nog använder till smycken. Dom var klockformade men rätt så mjuka så det var bara att platta till dom och montera dom på blomman. Kul med lite udda saker. Dax för sängen. Både jag och mannen ska jobba imorgon. Godnatt!!

10 kommentarer:

Pernol sa...

Wow så snyggt!!!:D Blommarrangemanget var fantastiskt snyggt!!!!!!
kramis
Pernilla

Busan sa...

Du gör så fina LO:s Karina och det är så många fina kort du har att göra dem med också - är alltid lika roligt att titta in till dig och se allt fint. Var också jättesnyggt med de smyckedetaljerna i blommorna!!! Hoppas det går bra att jobba idag och att du inte är för dålig när du kommer hem utan får en mysig lördagkväll sen ändå. Kramar Busan

Lena B E sa...

Wow vilken jättefin LO!!! Å jösses så snyggt det är med metalldelarna i blommornarrangemanget, som för övrigt är superfint!! Jag älskar blommor! Hoppas du får en trevlig kväll och en härlig morgondag. Massor med kramar till dig vännen från Lena

Lene sa...

Helt underbar, så tjusig att man får tårar i ögonen.
De där små metalgrejer är jättefina, fast jag tror de är menade att ha så här i blommorna!
Må gott min vän och ha en trevlig helg fast du jobbar!
Kram lene

Lena B E sa...

Fy det låter inte kul alls!!!
Jag känner igen problemet med händerna, jag har också så där ibland.
Måste fråga, har du ont i nacken eller annat besvär i nacken?
Det som du beskriver kan komma från nacken.
Har du fått nån diagnos på din värk och dina problem?
Jag tycker du ska gå till läkaren och höra vad han säger.
Oh vad det låter gott med grillat, hoppas det går bättre med grillen denna gång!! ;)
Ha en jättetrevlig kväll!!
Kramar från Lena

Lena B E sa...

Du ska veta min vän att hos mej får du klaga hur mycket du vill. Jag förstår dig så väl eftersom jag har värk själv dygnet runt. Visst finns det dom som har det värre, det gör det alltid. Men för den skull så måste man få klaga av sig ibland, eller hur? Jag förstod att du hade det besvärligt med nacken som du beskrev det hela, förutom fibromyalgin så har jag själv problem med den, ett medfött fel - en utväxt som är som ett extra revben förklarade min läkare då när jag fick veta det hela. Jag blev avrådd från att operera mej, så jag får ha det jag har resten av livet. Hoppas nu att du kryar på dig, ta det lugnt nu så kanske det blir lite bättre. Massor med kramar från Lena

Lena B E sa...

Förresten - Du måste ha helt underbara chefer!! Dom verkar ju helt fantastiska!! Tänk om alla vore sådana. Kramizar från mej

Karina Beck sa...

Superfint layout.

Lisbet sa...

Härliga blommor också...JÄTTEHÄFTIGT.

Kamilla sa...

ÅÅÅ så underbart vackert!!!
Och vilken tur att 5:an inte satt så hårt :D blomsamlingen är helt underbart vacker!