onsdag 20 maj 2009

Ull hjärtan och pimpade knappar.



Här är ett par av mina ull hjärtan. Dom är precis lagom stora till att dekorera ett kort eller en LO (2cm) Nu ska jag bara komma på ett projekt som jag kan använda dom till. Har ni något idéer så hojta till:)

Jag fördrev lite av kvällen med att pimpa några knappar. Den tekniken hittade jag här. Titta gärna in till henne hon har en del fiffiga tips. Jag gjorde några av knapparna med glossy accent och några med crackle accent från Rangers.

Ska jobba imorgon så nu måste jag lägga mig och vänta på John Blund. Godnatt

2 kommentarer:

Lena B E sa...

Oj så snygga hjärtan!! Du är ju jätteduktig på att tova, dom blev ju kanonfina!! Dom kommer att bli jättesnygga på ett kort eller en Lo!! Massor med kramar från Lena

Tiggy sa...

Så söta hjärtan! Väldigt påhittigt. :) Tack för dem fina orden, vad roligt att du fick nytta av tipset!