tisdag 19 maj 2009

Utmanad av Lene Och Camilla

Jag har blivit utmanad av Lena och Camilla att berätta 3 saker som är i mitt:

Kylskåp: Mjölk, Pålägg och batterier


Frys: gratäng ost, glass korvbröd


Skafferi: Kaffe, pasta, ris


Handväska: plånbok, nycklar, Min bok som jag läser i på vägen till jobb.


Sminkväska: mascara, ögonskugga, topps

Badrumshylla: P piller, tandkräm, och någonting som jag glömt vad det heter det spränger munnen och sen ser man ut som en fotomodell. Nu vet jag vad det heter LISTERIN

Förråd: trädgårds redskap, gräsklipparen. Verktyg


Hjärna: Mycket både på gott och ont


Jackficka: cerat, cigaretter, tändare

Kryddskåp: Paprika pulver, Vit och svart peppar. Piri piri peppar.


Barskåp: Har inte ett bar skåp vår sprit står i skafferiet. men jag kan säga vad bi har. Ålborg Jubileum, Absolut vodka, Whiskey


Köksbänk: skärbrädor, gotteskålen, micron

Jag utmanar ingen utan det är bara att göra den om man blir sugen. Gör så för att många redan gjort den och kanke inte blir så lycklig för att få den igen.

Inga kommentarer: