onsdag 6 maj 2009

Jag älskar katter!!!


Får jag presentera Sixten. Han är min underbara grannes katt. Hon har två katter och vi har en katt. Vi har hägnat in våra tomter med ett högt staket av hönsnät. Hennes två banditer hoppar lätt och ledigt över men vår tjocka Signe orkar inte ens försöka. Det känns riktigt bra att hon inte kommer ut. Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om hon blev överkörd. Jag hade aldrig förlåtit mig själv.
Har börjat på ett recept kort till mig själv ikväll. Kan tyvärr inte visa det för det ligger på tork. Men den som väntar......................!
Det var allt för mig ikväll. Sov så gott. Godnatt!

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilken gossig liten ponke!! Trodde du hade skaffat en till katt tills jag läste vad du skrivit. Vad trångt det ser ut i korgen, tänk att dom gillar att ligga så där trångt, min lilla fröken tränger in sig i ett hörn när hon vill sova ifred för dom andra, trångt som attans!! Hoppas allt är bra idag? Kramar från Lena

Morfen sa...

Nej inte är du självisk, du ville ju få fixat ditt bidrag till utmaningen. Kul att du kikade tillbaks och hoppas att jag kan inspirera. Gillar kortet du gjort. Jättesött! Katten är ju bara för gullig också, även om det är din grannes. Tänk att de så mycket gillar att klämma ner sig i såna där små utrymmen. Min katt älskar vår papperskorg också. *s* Kramis!

Lene sa...

Vilken söt katt. Jag gillar också katter, men har lite svårt för att vara tillsammans med dem.
Hoppas allt är bra med dig vännen!
kram lene