måndag 11 maj 2009

Dragspelsalbum.

Måste först visa en bild jag tog igår på min systerdotters kalas. Det är en bild på mina båda systrars barn, Hjalmar och Emely. Dessa två kusiner passar varandra som hand och hanske. Hjalmar fjantar och spexar för Emely så hon kiknar av skratt. Dom har alltid så roligt tillsammans. Härligt!!!Jag gjorde det lilla albumet igår. Visar det nu men jag ska dekorera det lite till. Kan bara inte bestämma mig med vad som jag dekorera med. Det får inte vara med för bullsiga saker för då blir albumet för tjockt. Jag har några dagar till på mig för jag ska ge det till svärmor den 30 maj. Jag ska återkomma med det när det är helt färdigt.

1 kommentar:

Lena B E sa...

Wow så snyggt!! Ser svårt ut att få till ett album så där, men du lyckades kanonbra!! Kramar till dig min kära vän från Lena