söndag 31 maj 2009

God kväll mina vänner. Jag hoppas att ni har haft en bra Pingst och en trevlig Morsdag!! Själv har jag och mannen njutit av dagen och solen. Grillade nu i kväll MUMS!!
Jag har även pysslat lite i kväll. Jag kan tyvärr inte visa vad jag gjort för jag har packat ner det i ett paket och skickat det till en kär vän. Jag har även glömt att fota och jag vill inte packa upp det igen så att jag hoppas att hon som får det visar det i sin blog.
Har varit lite tråkiga inlägg den senaste tiden i min blog. Menar inte att jag är världens mest intressanta människa på denna jord. Jag menar att jag inte har lagt in några bilder. Jag får försöka ändra på det imorgon. Då har jag hela dagen på mig att pyssla för jag är ledig.
Nu är det dags att dyka ner i boken jag läser som är sååååå bra.
Godnatt

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej vännen! Inte är det tråkigt här hos dig inte, ibland blir det bara så att man inte alltid har nåt att visa upp, eller hur? Men skriva kan man ju alltid göra, precis som du har gjort.
Ska bli spännande att få se sen vad det var du gjort som du glömde fota, hoppas bara den personen visar upp det hos sig (fast jag vet ju inte vem det är heller...) så det kanske blir svårt att hitta det, hmm! *skratt*

Har själv varit lite dålig på att kika runt då det varit ganska hektiskt de senaste veckorna men nu börjar det lugna sig lite iaf., skönt. Har mest lagt in foton och så och väldigt lite scrappat, men det kommer. :-)

Hoppas du har en skön ledighet så du får vila upp dig och hämta nya krafter!

1000 kramisar från Susanne!