måndag 9 februari 2009

Lite av allt.






Idag har jag haft en ensam-hemma- slappedag. Jag har bara gjort vad jag vill inte en massa måsten. Har färglagt 2 stämpelmotiv som jag ska använda i ett senare projekt.
Fick en ny tidning idag. PaperCraft Inspiration heter den. Dom här söta hjärtestämplarna följde med denna månad. Visst är dom söta?
Tjejen som har blogcandy (inlägget innan detta) inspirerade mig till att göra egna blommor. Det var jätte kul. Till den stora blomman har jag använt en av dom nya stämplarna. Använde dom små blommorna till LOn "Corona".
Imorgon kväll ska jag till en PRO syförening och lära dem scrappa lite. Det ser jag framemot ska ni veta. Kul att dom vill ha just mig som cirkel ledare. Jag ska ta med mina 2 väskor, min taglåda, några kort och lite ATC kort. Verktygs väskan och papper tar jag också med mig. Nu är det nanne dax. Godnatt alla mina vänner.

6 kommentarer:

Busan sa...

Lycka till imorgon - de kommer bli helt förundrade av allt fint du gör!!! Så fina blommor och LO och stämplarna och allt var som du gjort och fått idag! Kramar till dig och lycka till igen! Busan

Lena B E sa...

Hej vännen! Å WOW så snygga blommor du gjort & vilken jättefin LO!!! Hoppas allt är bra med dig. Vad kul att du ska vara cirkel ledare! Lycka till min vän!! Vad fina hjärtstämplarna var! vart köper man den tidningen?? Vore kul att testa ett nummer. Idag ska jag nog montera de nya stämplarna jag har köpt, inte så kul att göra men nödvändigt! & kanske börja på ett kort till Magdas tävling. Återigen lycka till hos PRO! Hoppas allt går bra och att du får trevligt!! Ha en toppenbra dag. Kramar Lena

Anonym sa...

Vad kul att du få vara cirkel ledare och "scrapförebild",lycka till och hoppas de fastnar för det här med scraping. Attans vad kreativ du är, det kommer nya saker på bloggen hela tiden, jag får nog jobba ifatt lite för att matcha dig... ;o)
Jo, min "receptstämpel" kommer från Bildmålarna, Mimosa heter flickan. Gå in på deras hemsida, www.bildmalarna.se de har hur gulliga stämplar som helst.

Kram
Camilla

BellaMio sa...

Hejsan hoppsan!

Tack för att du var med i min blogg candy!

Nu är vinnaren dragen, så välkommen in för att se vem som vann.

Kram till dig...

P.S. Så kul att jag inspirerade dig till att göra egna blommor du oxå!! Och så fina du gjort oxå!! Visst är det kul?

Lene sa...

va duktig du är Karina och så många järn du har i elden!
Jag gillar dina blommor, vad har du använd för stansar?
ha det gott vännen!
kramizar lene

Anonym sa...

Oj så fina blommor!
Du har en utmaning i min blogg!
Kram Pia