måndag 23 februari 2009

Uggla


Måste visa min lilla uggle stämpel jag köpte idag. Jag bara älskar den. Vet inte vem som gjort den men det kvittar mig. Han är bara 3,5cm hög. Så pluttinutti så.
Har varit hos tanterna ikväll. Gjorde faktiskt 1/2 kort. Jag får göra det färdigt imorgon kväll. Jag kan säga så mycket som att jag använde en Tilda från Miapuh och mina nya promarkers till det.
Imorgon ska jag först jobba men sen ska jag stänga in mig i mitt rum alldeles ensam och distressa lite tags. Jag köpte tre nya dynor idag som jag längtar efter att få sätta händerna i.

2 kommentarer:

Lena B E sa...

HO HO vilken gullig liten uggla!! ;) Vad kul att ni fått med en ny tant, inte gör det nåt att korten blir sneda, det brukar faktiskt oftast mina bli också, jag är tydligen vindögd ;) ;) Har du anmält dig till Lene att du vill vara med i swapen? annars får du skynda dig!! Vi är 6 st just nu, men det kanske är med dig. Jag vet inte, i och med att det är Lene som sköter det där. Det är jättekul att du vill vara med iaf.!! :D Kramizar från Lena

Articsisters sa...

Hej!
Har varit borta ett tag från scrapsurfing så nu insupar jag allt nytt jag bara kan få in.

Ljuvligt litet djur.

Lisbet