måndag 26 januari 2009

Blommor, romantik och goda vänner.




Min man är inte känd för att vara den mest romantiska man på jorden. Jag får sällan blommor men idag fick jag en bukett rosor. Just för att man får blommor så sällan gör att man blir extra glad och överraskad när man får. Han är så härligt generad när han kommer med dem. Vet knappt var han ska ta vägen. Det kan verkligen tända en låga i vardagslivet. Jag älskar honom!!!
Idag har jag försökt att städa pysselrumet. Men ju mer saker jag hittade och glömt att jag hade ju mer pysslade jag och ju mer stökade jag till igen. Jag blir aldrig färdig. Har gjort en liten överraskning till Lene BE det kan hon behöva som har så ont nu. Ska försöka få iväg den imorgon med posten.

4 kommentarer:

Camilla sa...

Åhhh vilka fina tags!!!

Hoppas allt är bra!

kram

Camilla sa...

Oj tassade runt lite i din blogg... Du har gjort maaaassor av underbara tags...*dreggel*

Så det kan ju hända att det blir några sån gjorda här åxå..

Krmizzzzzzzzz

Busan sa...

Oj vad fina tags!!! Vad duktig du är!!!
Och vilken mysig man du verkar ha - påminner lite om min tycker jag det verkar som! :)Kramar till dig och jättekul din beställning kom så snabbt - det var verkligen bra service!!!

Anonym sa...

Å vad gullig han är din man visst är det kul att bli överraskad:) KANON FINA Tags som vanligt du kan verkligen din grej:) Vad du är gullig och omtänksam mot Lena BE hon är jo så en underbar och go tjej å gir så mycket till alla oss blogg vänner. Fint av dig att göra något åt henne vet att hon kommer bli SUPER GLAD:)Kramis från lilla Inger