lördag 24 januari 2009

Strykjärn, glasögon, glimmermist och award!?!












Idag har jag fått en väldig romantisk present av min man. Ett strykjärn och en strykbräda. Kostade tillsammans 1200kr till sig själv köpte han 2 par läsglasögon för 10kr st på ÖB. Bättre han hade lagt alla pengarna på glasögonen. OK strykjärnet var jätte bra men bara för att det kostade så mycket så kommer jag inte att använda det mer!!!! Så det e så!!
Har gjort 2 st tags idag. Jag älskar att göra mina tags och kommer att sakna dom när jag ger bort dom. Nu lägger jag dom i en alstrad låda som jag gjort och tar fram dom ibland och tittar på dom. Det gör mig på bra humör.
Sen har jag fått en award av gulliga Lene Jag ska sätta mig ner imorgon och bestämma vem jag ska ge dom till. Det är så svårt att bestämma det för jag vill ge dom till alla.
Sist men inte minst så blev det lite mer pyssel saker. Jag har bla beställt Tim Holtz nya "Maskar". Jag har en länk till honom till höger. Gå in och titta på hans filmsnutt om dessa "Maskar".

4 kommentarer:

Kamilla sa...

Men mamma mia!!!
Jag blir lika inspirerad av att titta in hos dig, sååå snygga tags du gjort!!!
Visst får du länka så länkar jag tillbaka till dig!!
Hoppas din arbetsdag har varit bra och att du hinner pyssla ikväll, jag ska pyssla heeela em för imorgon blir det pluggande igen :(

Anonym sa...

Vilka jättevackra tags du gjort! Blir så avis på dig som kan göra så fina tags!!!:-)

Vilka härliga gosaker du köpt också. Har inte provat glimmermist än men jag funderar på att inhandla det och prova.

Har det gått bra med din signatur? Har skaffat en jag också men den blir ju med svart bakgrund fast jag inte ens valt det. Den ska se ut som din.

Ha en bra söndagkväll och en lika bra vecka!

Kramisar Susanne

Miapuh sa...

WOW så snygga tags :)
Jo när man gosar med hajarna så klappar man dem o de pussar på lillfingret :D hihi

Lena B E sa...

Hej Karina! Nu har vi ätit pizza här, jisses så gott det var!! & jösses så mätt jag är!! *skrattar*
Wow nu har du ju gjort så där jättefina tags igen!! :D Jag får snart sätta igång med mina oxå!!
Kan tyvärr inte göra det nu pga. att mina händer värker så fördömat!! :( Å jag som är så sugen på att scrappa!! :P Jaadu, vad ska man med ett strykjärn till när man ALDRIG använder det!! Jag HATAR att stryka, blir alltid på så dåligt humör när jag måste!! Så t.o.m. gubben går ut!! *gapskrattar*
Kramizar från din vän Lena