måndag 12 januari 2009




Idag har jag varit ledig hela dagen. Gick runt i jogging byxorna hela dagen. Plockade bort julen som tur var hade jag inte överdrivit med julpyntet i år.Vid middags tid så kom mina föräldrar och fikade lite. JA PAPPA jag har försökt att få bilderna i den ordningen som jag ska berätta om dem. När dom hade gått hem efter en trevlig stund så satte jag mig med gott samvete vid pyssel bordet. Lekte lite med mina Magnolia stämplar. Blev dessa två kort. Sen hittade jag en beskrivning på ett omslag till en pocketbok som jag var tvungen att göra. Den blev ju inte världens bästa men den är unik. Ingen har en likadan. Pratade även med Pierre (prinsen med EP anfallet) Han mår mycket bättre men nu väntar en massa tester. Det är ju bara bra att dom går igenom honom riktigt. Vi har tur som bor i Sverige och har en sån bra sjukvård som vi har. Och du Pierre!! Vi finns här för dig alla vi. Här får du tusen Kramar från mig och Ove.

1 kommentar:

Miapuh sa...

JÄTTEGULLIGT :)
Hur är det med dig idag?
kram Mia