fredag 23 januari 2009

Kolla in denna scrappare hon är fantastisk. Vill även passa på att kolla så att jag inte hade glömt hur man länka. Nu bär det snart av till jobb. Imorgon Lördag är jag ledig men ska jobba Söndag. Men jag är så glad att jag kan säga att jag trivs på mitt jobb för tyvärr finns det många som inte gör det. En gång i tiden var jag en av dom. Jag jobbade på ett äggpackeri här i byn. Jag blev inte överraskad av själva arbetet för det visste jag inte var en dans på rosor men chefer och andra var så otrevliga och stämningen var jämt dålig. Hade ont i magen var gång man skulle till jobb. Men nu är det inte så mer. Jag älskar mitt jobb.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej :) Vad underbar och vad kul att man kan säga att man älskar sitt jobb är mycket glad för din skuld:) Tack snälla för besöket, din omtanke och din kommentar på min blogg vad snäll du är:) Jag har en himla tur det har jag för jag har många som verkligen bryr sig om mig å en massa massa fina vänner å det är det inte alla som har!
Jag bara ÄLSKAR DINA TAGS helt i min stil dom är SUPER FINA:)Önskar dig en jättetrevlig fredag och helg, kramis från lilla pyssel Inger

Lena B E sa...

Hej, vad roligt att du trivs på ditt jobb!! å tycker om det så mycket!! Inte kul när det är dålig stämmning på jobbet förstår jag!!
Kom mina mail fram? Vi hörs. Ha det underbart. Kramar