onsdag 21 januari 2009



Igår gjorde jag en LO på min kära svärson. Tycker att den här bilden är så bra, men det är ju inte jag som tagit den *ler* Mönster pappret har jag fått i jul klapp av honom och min dotter så jag tyckte att det var perfekt att använda det till en lo med honom på. Stjälkarna på pappret är täckta med sammets flock. Blomman har jag gjort i min Cuttlebug även krusidullerna är gjorda i Cuttlebugen. Snart är det dags för jobb men har planerat att jag ska göra en ny LO ikväll. Jag har tröttnat lite på att göra kort, men det kan ändra sig till ikväll för jag är en väldig okonsekvent människa.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din gulliga kommentar i min blogg! Blir så rörd.

Lena B E sa...

Jättefin LO!! kram :)

Anonym sa...

den va jättefin. Wille blir nog glad nu

Ewonne sa...

Superfin layout ♥

Och du har helt rätt i att blomrankan på mitt kort var embossad!!

Kram Ewonne