fredag 23 januari 2009




Jag har gjort ett kort till Lena BE´s utmaning. Mariante har en skiss tävling på sin blogg och det är denna skiss jag gått efter. Givetvis ska jag anmäla (eller vad det heter) mig till hennes tävling också. En stor Mariante tag står ju på spel. Tack Lena för att du sporrat mig att vara med och tävla. Jag har även gjort en tag ikväll. En Karina tag. Jag har två nya vänner. Nya och nya, dom har legat rätt så länge oanvända i min verktygsväska. Vet faktiskt inte hur jag har fått två stycken. Har inte riktigt förståt mig på dom innan men nu har jag fått kläm på dem och använder dom nästan jämt. Sov så gott alla.

7 kommentarer:

Busan sa...

Oj, så fint du gör- WOW! Har aldrig provat såna man river med - det ser så svårt ut men du har verkligen fått det att funka jättebra! Hoppas allt är bra med dig och att det går toppen att jobba imorgon! Kramar Busan

Lena B E sa...

Oj,oj,oj så himla fint!!! super!!
Här ligger man i lä ser jag... hm. *blink blink* Kramen

Anonym sa...

TACK SNÄLLA vad du är söt Karina:) Vilket fint komplimang man kan inte bli annat en SUPER GLAD:) Jag har lagt till dig hos mig också för en trevlig person vill man inte missa på sin blogg lista:)
Tycker det var jättebra av Lena att sporra dig till att vara med på utmaningen för kortet blev KANON SNYGGT och Tagsen med bra gjort:)
Sköt om dig och ha en toppen helg, kramis från lilla pyssel Inger

www.mariante.se sa...

Oj oj oj, här sprudlar det av kreativitet!
Jasså du har funnit kantrivarna....visst är det skoj. När du slitit ut dessa å det är dax att köpa ny, så kan jag rekomendera Tim Holtz lilla runda rivare....(även bra att skära av snöre/garn med). Den river lite rundare, lite snällare å det är inte lika lätt att få vassa hack...
Nygg Karina tag...mycet snygg!

Lene sa...

Snygga kort du gjort vännen.
Ser att du fått denna award från andra. Men du får den igen!
Kram Lene

Lena B E sa...

Hej vännen! Nu är min Lo klar också! å jag har talat om det för Mariante. Så nu är det bara att vänta för oss, å hålla tummarna å hoppas!! eller hur? Kramar

Anonym sa...

Vad fint det blev med kantrivaren. Kortet blev kanon :)
Kram