fredag 9 januari 2009


Detta är “kriterierna” för denna award!
Dessa utsedda bloggar är osedvanligt charmerande och söta, inte upptagna av utmärkelser och själviskhet. Syftet är att sprida vänskap. Vårt hopp är att nya vänskapsband kommer att knytas mellan dessa bloggar, ju mer utmärkelsen sprider sig. Var snäll och ge lite extra uppmärksamhet till dessa!! Kopiera in texten o bilden i din blogg och skicka sedan vidare utmärkelsen till åtta andra bloggare. Lycka till!




Gissa om jag blev glad mitt i allt elende. Ulrika du är så kär. Tack detta räddade min dag. Jag har ju fortfarande inte lärt mig att länka. Men här till höger finns det en länk till Mysmumlan (Ulrika) gå ditt och klicka hon gör så fantastiska alster.
Jag återkommer med vem jag ska ge den till. Det blir inte lätt ska jag lova.

Inga kommentarer: