söndag 25 januari 2009

Rea!!



Var en runda på Panduro idag. Skulle bara titta. Har ju beställt lite på nätet som jag väntar på. Har ni provat att gå runt i en pyssel affär och bara tittat? Ska bara tala om att det inte går. Panduro har fått hem Tim Holtz Stickles glitter glue. Jag har aldrig ägt en sådan flaska och alla pratar så varmt om dom. Jag har massor med glitter glue fast det är Panduros egna. Samma flaskor som Tim´s men mindre glitter korn och tunnare "pip" Visst, Stickles var jätte bra men Panduros är mycket lättare att få snyggt det kommer inte så mycket glue på en gång. Nog om det. Hittade denna text stämpel också "CUTE". Kostade 10kr och det tycker jag att den var värd. Lite papper och blommor slank också med. Lite band hittade jag också. Är en passionerad band samlare Älskar färgglada band men använder dom sällan. Det måste snart bli en liten ändring på det.
Blev lite rädd på jobb idag. Efter alla rån som varit nu både här i byn och byn jag jobbar i så är man uppmärksam på allt skumt. Nu i eftermiddags så tittade jag ut genom dörren och såg en bil inbackad på vår parkering, motorn igång och två män satt i den. Jag låste dörren och ställde mig demonstrativt och glodde ut dom genom rutan. Dom blev kvar en stund sen rivstartade dom och stack. Tog bilnumret och min chef ska ringa polisen imorgon och ta reda på vem som äger bilen. Kanske stod dom helt oskyldigt där men jag chansar inte!!! Nu ska jag titta in till mina bloggvänner och se hur dom mår.

4 kommentarer:

Busan sa...

Hej Karina! Tack för du tittar efter mig -känns jättebra och förstår precis vad du menar när man inte ser något nytt på bloggen på någon dag så undrar man om det hänt något. Men här är allt bra och jag håller på med min toa-skylt än och får hålla på i morgon med och färglägga sista. Blir ett himla hopplock men tar lite vad jag har uppstämplat och leker lite mer när det bara är till oss själva. Det är då det är bäst att göra misstag! ;) Så fint kort du gjort och så fin stämpel och så billig! Har köpt min första "stickles" från Panduro och tycker de är jättebra - var den andra de fått in som du köpte idag ännu bättre? Och gå i pysselaffär utan att handla har jag provat - det är emot naturlagarna - det går inte! Om så bara det minsta för någon krona så bara måste man handla något innan man får gå därifrån... hi hi... Vi fastar just nu så därför det varit lite tyst härifrån. Men snart börjar vi äta så smått igen och allt går så sakta tillbaka till sina vanliga rutiner. Mår dock bättre under fastan på något sätt så kommer sakna det på något konstigt sätt. Ja, nog om det - ska försöka bli klar med skylten imorgon så jag kan börja på Alla Hjärtans Dagskort - tack för du svarade hur du gör - då gör jag så många jag hinner!!! :) Kramar Busan

Lena B E sa...

Å här handlas det ser jag! *skrattar* Jättekul!! Ska inte säga så mycket för jag är en storshoppare jag också!!! Jag ska snart lägga in en beställning hos en nätbutik, måste först redigera min varukorg för i den blev det på tok för mycket saker & det gillar inte min plånbok!!
Så himla sött kort!! Jättefint!!
Kramar Lena

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Anonym sa...

Hi,

I begin on internet with a directory