lördag 10 januari 2009

Flitiga Lisor.







Idag har jag och Ove varit flitiga kan ni tro. Började dagen med att köra till tippen. Vi har infört en regel som lyder: Har man inte använt en sak på 4 år så slänger man den. Det är en regel som vi ska försöka följa. Gäller givet vis inte minnes saker och antikviteter som står på vinden. Jag har även haft lite tid att pyssla idag. Först gjorde jag en LO. Jag har scraplliftat Mysmumlan (länk finns här till höger på min blog) Hon är en fantastisk duktig scrapare. Sen gjorde jag ett bokmärke till min kära granne. Hon ställer alltid upp när det är något och idag fick jag "låna" en lök och ett äpple. Jag hade glömt att handla det och när vi kom hem efter tipprundan så satt det en lapp på Ica affärens dörr att dom hade stängt pga sjukdom. Stackars Herr och Fru ägare blir dom inte rånade så är det något annat elende. Idag har jag fått vakna utan att väcka klockan har ringt. Det var länge sedan sist, och imorgon så börjar jag inte jobbet förrän 12,00 så då kan jag också sova tills jag vaknar av mig själv. Dejligt!!!!
Måste även visa en låda som jag altrade härom dagen. Visst blev den fin? Jag var iallafall nöjd.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Är det swirlstämplarna du använt? Himla snyggt, vill oxå ha sånna!! Har varit på jakt efter chipboard i swirlar, men inte hittat några snygga. kanske bättre med stämplar som man kan använda på flera sätt.
Kram, Camilla

Anonym sa...

Hej Karina!

Klart du får lifta mig! Jag e bara glad om jag kan inspirera andra! ;) Supersnyggt blev allt det du skapat vännen!

Ha en bra dag, kram

Emilias Blogg sa...

hej jag menar din hem adress och ditt post nummer så att jag å mamma kan skicka vinsten till dig så du kan skicka din hem adress å post numer till min mejl ha en bra dag//Emilia

Lena B E sa...

Verkligen en supersnygg låda, den gillar jag!! Å vad jättesnygg Lo du gjort!! Båda är toppenfina!
Du har något att hämta i min blogg, bara för att just du har inspirerat mej så mycket!!
Kramar