torsdag 15 januari 2009

Kolla vad jag fick!!!




Kolla vad jag fick av Emilia (länk finnes här till höger) Jag vann en utlottning av dessa ransonerings kuponger på hennes blogg för ett tag sedan och idag kom dom med posten. Denna ur gulliga flicka hade lagt ner en liten extra present. Jag blev väldigt rörd Emilia!! Tack.
För ca en vecka sedan så kom tidningen Scrapbooking ut. Jag lusläser denna tidning från pärm till pärm och det tar lång tid för jag missar inte ett enda ord. Hittade en vikning av kort som jag aldrig provat förr och gjorde en test. Jag blev så nöjd med det så helt plötsligt var det inget test längre. Annars har dagen varit jätte bra och humöret varit på topp. Hoppas på en lika bra morgondag. Men vad vore livet utan lite motgångar? Jag tror att det varit rätt så tråkigt i längden.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Karina!

Vad roligt att du fick vinsten äntligen! =) Jag hjälpte Emlia att skicka den & stoppade med en liten extra grej, visst är dom snygga! =)
Tack för att du ägnar mig en tanke & fortfarande finns kvar som en vän! =)

Ha det gott, kram

Ingela la la sa...

Roligt med paket!

Kul att du är med och tävlar. Lycka till!

Ingela