lördag 31 januari 2009




Idag var jag iväg och köpte en tidning som jag köper var månad. Cardmaking heter den och med den följde dessa små söta stämplar. Jag tror att det är andra gången man får stämplar med denna tidning. Gjorde två kort också idag. Det första blev lite dystert, så det andra bestämde jag mig för att använda färger. Efter ett tips från Lene så gick jag in på Inger Harding´s sida. hon har lite "giveaway" av sina verk. Skrev ut dem och lekte lite med mina promarkers. Dom har jag inte använt på länge. Det pussande-paret-kortet blev faktiskt rätt bra. Ett alla hjärtans kort eller?? Jag trodde att jag hade tre dagar till mig själv nu men tji fick jag. Ska jobba imorgon 12 till 15. Men det kan man väl stå ut med.

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilka söta stämplar du fick!! Det första kortet är jättefint och det andra är jättegulligt!! Det andra passar perfekt till alla hjärtansdagskort. Ha en underbar fortsättning på lördaskvällen. Kramar Lena

Busan sa...

Ja, så fina stämplar och så sött kort - ser ju verkligen ut som ett alla hjärtansdagskort och det andra är ju bara så fint... Hoppas det går bra att jobba imorgon! Kram Busan

Anonym sa...

Vilka söta kort o det andra passar utmärkt till alla hjärtans-kort!
Stämplar är ursöta... vill oxå ha! :-)
Hoppas du får en underbar vecka, o scrappa lugnt!

Stor kram från Susanne!