söndag 18 januari 2009

Tags!!!!








Som jag har pysslat idag. Inte hela dagen. Har faktiskt gjort någon nytta också. Jag gjorde disressade tags så att det stod härliga till. Jag vet bara inte vad jag ska använda dem till. Har ni något tips???
Gjorde ett par kort också. När jag var färdig så såg det ut som en bomb trillat ner på mitt skrivbord. Var tvungen att ta ett foto så jag kan göra före och efter foto. Skulle egentligen ta ett efter foto nu ikväll men jag kunde inte sluta pyssla så det blev ingen städning.

3 kommentarer:

Lena B E sa...

Vilket härligt rum du har! Lyckliga du som har ett helt rum till ditt pysslande!! Jag har endast en Billy hylla med ett litet skåp (ikea) i ett rum (som vi använder till kontor) men i det rummet får jag inte plats att sitta, utan jag får allt knata till köksbordet och sitta där. Sen är det ett evigt bubbande tillbaka med grejerna! Men en liten fördel har det ju, å det är att köksbordet MÅSTE tömmas efter pysselstunden. Superfina tags du gjort!! Vad du varit duktig idag!! Kramar Lena

Anonym sa...

du är så duktig Karina. och gud va mycket pyssel du har. så ser det ut när jag drar igång med mitt smyckande. där ligger pärlor och allt möjligt överallt

Lena B E sa...

Hej Karina! Du har 2 awarder att hämta hos mej! Kramar från Lena